11.1.09

Jamie Magazine




Op Jamie Oliver's website lees ik over een nieuw magazine. Dat is wel wat voor mij. We hebben nog een spaarrekening in Winchester, dus een jaar-abonnement is zo aangeklikt. Ik geloof, nee, weet zeker, dat mijn verjaardagsgeld nu echt op is voor dit jaar....

Gisteren was het zover, de envelop kwam binnen!

Het ziet er mooi uit. Mooie fotografie en opvallend mooi papier. Geen glans, maar dik mat papier. Van dat soort waar je ook prima op zou kunnen tekenen. Al zijn vrienden zijn uitgenodigd om wat te schrijven over hun bedrijf en natuurlijk komen Jamie's drie 'Italian restaurants' en de 'Fifteen' keten ook aan bod. Ik leer dat hij ook al een nieuwe lijn heeft gelanceerd, ontworpen door de beste designers. Sommige dingen zien er best aardig uit. Misschien wat saai en wat degelijk. Een hoop reklame al met al. Maar goed, het is zijn allereerste nummer. Je moet even laten zien wat je in huis hebt, niet?
Er staan lekkere gerechten in, van simpel tot feestelijk, voor familie en vrienden. Ik denk dat dit wel wat gaat worden.....

En natuurlijk altijd leuk om te weten wat prachtige Jools' eet terwijl ze zwanger is. Rauwe pasta met marmite. Zal Jamie blij mee zijn ;)

3 opmerkingen:

Daan zei

Jee, Jamie! Jij bofferd. Smul ze!

Guusje zei

En nu nog gaan koken.....

Anoniem zei

Boehoe!!ik wil ook een spaarrekening in Engeland

Wat lijkt me dat leuk... iedere 2 maanden een verse Jamie op je keukentafel!