28.1.11

Appeltaart Shop



Thank you all for the positive feedback on my work
every time again
no matter if you said it
ones
twice
or even more
it is highly appreciated
and very, very welcome!



(mes amies et moi a minuit, 4 colors)



This week has been full of decisions,
opportunities and thoughts.

I had to think about all the effort I put in my screen prints
versus the money I earn....

OUCH!!!

not good

A bit of a reality check
I narrowed my thousand thoughts
(...find a job outside the house,
go digital
be more commercial in your products,
stop cutting all your designs out of paper
work with one screen instead of
using them all in one print,
simply stop making everything by hand,
don't make up story lines for your prints....)
to this choice:
a. stop making such an effort
(RU Kiddin'?)
or
b. charge more
(auw!)







I simply can't stop making an effort
I have too many fantastic, manic ideas!
(from the 100 i have, 1 will enter the blog, haha)
(There is a hand screen printed 3D Theater coming!!!)
So I had to go with b.
my prices went up
and I will make even more effort.

I'm sorry
for me it was a choice for going with this
or stop selling
sometimes life can be very simple
even when it is a bit harsh...





So I hope you all bare with me.
I have some exciting news in a few days.
See you then!

(PS. the little minarets will be here soon
after changing composition & colors a million times
I now know how to print them!)

Lots of love and a great weekend,
Guusje




14 opmerkingen:

Verhaaltjesverteller zei

Guusje, je ontwerpen zijn prachtig! Blijf doen waar jij je goed bij voelt!

Verhaaltjesverteller zei

En ik weet zeker dat je prijzen nog altijd lager zijn dan wat je daadwerkelijk zou kunnen vragen als je kijkt naar alle uren en materialen die je er met veel liefde hebt ingestoken!

Julia da Franca zei

dear guusje, YOUR prints have just left the building, sorry again for being that late...
i am so happy with your two prints here, they are just beautiful! you know that i understand every single word in your post!! big kiss, julia

Anoniem zei

een fijne spagaat, he? Ik heb er jaren in gezeten (gestaan?). Ben er uitgestapt uiteindelijk.
Je verdient eigenlijk nooit wat je zou moeten verdienen aan handwerk. Dus gooi die prijzen omhoog meid. Ze zijn het echt dubbel en dwars waard!
(ben nu trouwens wel heel benieuwd naar je exiting news....)

li-lisette zei

Guusje, jij maakt zulke blije, sprankelende dingen… Je maakt van de wereld een net iets fijnere plaats. Jij voegt iets teers en vrolijks toe en het is goed om het in de stroom te brengen. Maar niet zonder iets terug te krijgen… Dan geef je alleen en dat is volgens mij niet de bedoeling! Laat het naar jouw terug stromen en ontvang wat voor jou goed voelt, zonder je te verontschuldigen!!

Ik reageer niet meer zoveel, maar volg je ademloos, want je raakt mijn hart!

-x-

Kickcan & Conkers zei

Yay, you chose B!

Bree zei

you go girl!
xxx!

Anoniem zei

Je hebt helemaal gelijk. Ik zou het ook wel willen maar ik ben al zolang spot goedkoop op het gebied kinderkamerkunst :-) dat ik ze niet omhoog durf te laten gaan, zelf een sale nu. Blijft moeilijk allemaal. Maar blijf het vooral doen omdat je het leuk vindt, klinkt clichee maar elke cent die je eraan verdient is een krent in de pap. En leuk je "daar" ook te zien :-))

We Blog Artists zei

So happy B was chosen.
Your work is beautiful!
Happy weekending.
HUGS
Char.x

Veterinaire Agenda - Hiskia zei

In een huis vol onuitgepakte dozen lacht een Appeltaart me tegemoet en ik word er zo blij van! Blijf vooral mooie dingen maken! x

Sylvia zei

Kijk regelmatig op je site; en ben nog aan het twijfelen welke te kiezen. Alles zo mooi...met het exciting news in zicht,....ik wacht nog even! En wat die prijzen betreft; why not...better for you omdat je gelooft in datgene wat je doet en goed in bent, X

fatfatsheep zei

Listen to your heart & please keep making art...
x

Anki zei

Charge more! Je werk is het waard. Moeilijk is dat altijd vind ik. Ik ben zo non-zakelijk als de pest, als opdrachtgevers mij vragen wat dat nou kost, zo'n paar uur zingen, krijg ik het al benauwd. Maar wat jij maakt is wel uniek hè, het is geen poster die je koopt bij IKEA en die bij iedereen binnen hangt. Ik ben ook benieuwd naar je exciting news! Liefs

jane zei

yeah the business side is so not fun. your prints are wonderful. don´t stop! :)